نکاتی که باید در باره ی اینستاگرام بدانید

۳ بازديد

 چند نکته جالب و کاربردی راجع به اینستاگرام عبارتند از:

- **فاصله زمانی مناسبی بین پست‌های خود داشته باشید**. نباید بیش از دو بار در روز پست بگذارید، در غیر این صورت ممکن است فالوورهایتان از دیدن پست‌های زیادتان دلزده شوند²³.
- **با دقت از هشتگ‌ها استفاده کنید**. نباید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که به عکس شما ربطی ندارند و حتما باید هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که عکس شما را در معرض دید بیشتر قرار می‌دهند³.
- **از قانون ۱-۲-۳ استفاده کنید**. قانون ۱-۲-۳ به این معنی است که برای هر ۱ عکسی که پست می‌کنید، باید در مورد عکس‌های ۲ نفر دیگر اظهار نظر کنید و ۳ تا از عکس‌های دیگران را لایک کنید³.
- **آموزش ترفندهای اینستاگرام 2023**. می‌توانید با استفاده از الگوریتم جستجو در صفحات یک سایت یا اضافه کردن یک نام کاربری به آدرس سایت اینستاگرام، اطلاعات بیشتری در مورد اکانت‌های مورد علاقه‌تان به دست آورید⁴.
راه های جذب فالور
برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام، چند راهکار می‌توانید به کار بگیرید. برخی از این راهکارها عبارتند از:

- **پروفایل خود را به‌درستی تکمیل کنید**. بیوی پیج خود را بهینه کنید و اطلاعات مربوط به کسب‌وکار، ارزش و اقدام به عمل خود را در آن قرار دهید¹².
- **به‌طور منظم عکس منتشر کنید**. پست‌هایتان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف پروموت کنید و ظاهر منحصر به‌فردی به پروفایل‌تان بدهید¹².
- **با دقت از هشتگ‌ها استفاده کنید**. هشتگ‌های محبوب و ترند را پیدا کنید و در کپشن پست‌هایتان قرار دهید تا دیده شوید¹²³.
- **دیگران را فالو کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشید**. از قانون ۱-۲-۳ استفاده کنید و نظرات و لایک‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید¹³.
- **همکاری با اینفلوئنسرها را در نظر بگیرید**. اینفلوئنسر مارکتینگ یک روش غیرارگانیک برای جذب فالوور است که می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد².
https://jalebamooz.com/instagram-tutorial/mute-on-instagram/


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.